Monday, December 28, 2009

satu cerita yang ubah segalanya...

dear bloggie.
sudah berlalu hari itu. tapi saya tetap dengan decision saya.
weh syafira! ape kau merepek ni. haha...
nah korank. saya mengupdate blog tercinta setelah ke luMut untuk tiga hari yang lepas.
sebeum ke sana. nah korank satu cerita yang hebat di tengah hari jumAat itu.
dikala mereka menunaikan solat jumaat. opah menceritakan sesuatu yang sangAt hidup.
haah. dan baru lah saya kenal siapa orang itu sebenarnya. tidaklah saya terharu tapi saya tertanya-tanya
kenapa ada manusia yang macam tu punya taik kucing sikapnye.
yang sifatnya macam nak kena tumbuk dalam lesung batu dengan sangat sedapnya.
isyh serious tak faHam.
kenapa Allah biarkan sihir itu berleluasa. no2. bukan salah pencipta kita.
tapi salah makhluk yang mengamalkannya. yang xyakin dengan kuasa tuhan.
tapi percaya dengan kuasa taek Kucing bomoh siAm.
kalau berani face to face la meh. wacha! haha..
ngeh2. bila dengar cerita macam tu.
seram siot.
beremang bulu roma saya. ntah la.
nauzubillah benda tu jadi pada saya.
tak teringin pun.
sekian. the next post will be more exciting,! wait ya..

0 Comments: